ALTERNATIV CANCER

Ett otroligt need att skriva om allt jag hittar och går igenom under min kamp att bekämpa min cancer. Jag hittar så mycket under mina sömnlösa nätter på webben att jag tänkte att det kunde vara bra att samla all info på ett ställe.

Sond ont 8 eller ännu bättre : Nu så...

Publicerad 2013-03-06 10:44:00 i Alternativ, Cancer, Dagbok, Sondinfo,

Nu har smärtan äntligen släppt!
Känner mej redo i kroppen och känner att det var ett bra val att stanna hemma två dagar till.
Är mer mobil och börjar kunna röra mej i min vanliga hastighet ;)
Fick ringt till strålenheten igår och ändrat lite i tiderna då jag känner att prio kommer att bli att dra hem tidigt på fredagar och komma ner sent på måndagar. Då får jag maximal tid med flickorna och hiner dessutom med måndagsmötet på jobbet innan jag åker. (kan ju inte släppa helt...)
Det var inga problem så dom fixade och stuvade runt lite tider.
Skönt att slippa diskussion ;) Det var mer, ja men visst, självklart löser vi det =)
Dom har nog gått en annan utbildning :-D
 
Har fått lite nya tips från min spanska doktor nu inför behandlingen som jag kommer att lägga upp snart, men i mitt sökande efter översättningar av vad han hade gett mej så hittade jag denna länken.
M y c k e t  intressant läsning!!
 
http://www.kreaprenor.se/pdf/Wosk%20Cancer%20Text%202007%20komp.pdf
 
Här finns en pdf fil att ladda ner.
Jag har inte hunnit att läsa igenom hela ännu, men bläddrade igenom den snabbt och det är så mycket som stämmer in på det jag gör att jag blev alldeles lycklig =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anette

"Jag har inte många bollar i luften, jag har ett bollhav" 2-barns mamma född -67, driver 4 företag inom hotell och restaurang och dygnet har inte tillräckligt med timmar. Det är väl förmodligen därför jag har fått cancer... Jag försöker alltid att se något positivt i allt elände och i detta fallet är det nog att jag blir tvungen att jobba mindre. Men det ska gudarna veta, det är f-n inte lätt. Är man van att ha koll på allt så är det också väldgt svårt att släppa. Samtidigt som ett kontrollfreak som jag måste naturligtvis lägga min näsa i allt som händer även om jag borde vara hemma och ta det lugnt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela