ALTERNATIV CANCER

Ett otroligt need att skriva om allt jag hittar och går igenom under min kamp att bekämpa min cancer. Jag hittar så mycket under mina sömnlösa nätter på webben att jag tänkte att det kunde vara bra att samla all info på ett ställe.

Nej, jag hallucinerar inte ... ;)

Publicerad 2013-04-04 17:36:27 i Dagbok,

Fg inlägg påbörjade jag igår men blev inte klar eftersom jag kände mej dålig helt plötsligt och fortsatte idag.
Därav anledningen till att jag befann mej i mitt fina sovrum samtidigt som jag var på cytostatika avdelningen ;)
Måste bara tillägga...
Igår kväll när lilla Saga kröp upp hos mej så frågade hon:
-Mamma, får jag fråga en sak?
-Javisst, svarade jag.
-Alla dom som kommer på helgerna, kommer dom för din eller min och Teras skull?
-Varför undrar du det?
-Jo, för dom lagar ju mat och så och det kan ju du ändå inte äta, så hjälper dom oss med massa saker och det kommer kompisar till oss.
-Du är en smart flicka sa jag ;)

Kommentarer

Postat av: monica Bobert

Publicerad 2013-04-05 18:21:36

Vill bara säga!Love you and soon i s it over <3 puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anette

"Jag har inte många bollar i luften, jag har ett bollhav" 2-barns mamma född -67, driver 4 företag inom hotell och restaurang och dygnet har inte tillräckligt med timmar. Det är väl förmodligen därför jag har fått cancer... Jag försöker alltid att se något positivt i allt elände och i detta fallet är det nog att jag blir tvungen att jobba mindre. Men det ska gudarna veta, det är f-n inte lätt. Är man van att ha koll på allt så är det också väldgt svårt att släppa. Samtidigt som ett kontrollfreak som jag måste naturligtvis lägga min näsa i allt som händer även om jag borde vara hemma och ta det lugnt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela